谨以此曲悼念在5-12地震中逝去的人们

分类:边走边唱 | 标签: 我不哭  
2008-05-18 02:43 阅读(?)评论(0)

would you know my name  
if i saw you in heaven  
would it be the same  
if i saw you in heaven  
i must be strong  
and carry on  
cos i know i dont belong  
here in heaven  

would you hold my hand  
if i saw you in heaven  
would you help me stand  
if i saw you in heaven  
ill find my way through night and day  
i just cant stay  
here in heaven  

time can bring you down  
time can bend your knees  
time can break your heart  
have you begging please  
begging please  

beyond the door  
theres peace im sure  
and i know  
therell be no more  
tears in heaven  

would you know my name  
if i saw you in heaven  
would it be the same  
if i saw you in heaven  
i must be strong and carry on  
cos i know i dont belong  
here in heaven.  

如果我在天堂和你见面,你还会记得我的名字吗?  
如果我在天堂与你重逢,我们还能像从前一样吗?  
我必须学会坚强,勇敢支持下去,因为我知道我不属于这,而是天堂。  

如果我在天堂和你相遇,你愿意握住我的手吗?  
如果我在天堂与你再见,你愿意搀扶我起来吗?  
再给我一些日子,我会找到我的方向,因为我知道我不属于这,而是天堂。  

时间能让你倒下,时间能让你屈膝,时间能伤了你的心,  
你还是会一直向上天祈求喜悦。  

在那扇门后,我相信是块和平的乐土,  
于是我知道在天堂里不会再有眼泪!  

如果我在天堂和你见面,你还会记得我的名字吗?  
如果我在天堂与你重逢,我们还能像从前一样吗?  
我必须学会坚强,勇敢支持下去,因为我知道我还不属于天堂。

  最后修改于 2008-05-18 02:50    阅读(?)评论(0)
 
表  情:
加载中...
 

请各位遵纪守法并注意语言文明